14 September 2010

Tempahan Tart Telur Ibu Mengandung..

hehehe...cam pelik je bunyi..pelik tapi benar..ish..kesian pulak dengan my fren ni..merayu2 dibuatkan tart telur..katanya dah x lalu nak makan benda lain selagi x makan tart telur saya ni..adehh..bukan x nak buat sebenarnya&tapi disebabkan masa yang amat suntuk (nak raya)..ish..tak buatkan kesian..nak buatkan...serba salah saya dibuatnya...last2 saya ambik keputusan buat la jugakkan jadi apa2 kan menyesal x sudah pula saya..hmm..ikutkan hati last puasa day hari tu nak berbuka puasa bersama mak mertua..tp disebabkan siapkan egg tart punya pasal saya berbuka puasa on way ke rumah mak mertua je..huhuhu..Jah...aku harap ko puas hati lah dengan tart yang aku buatkan tu ye....thanks............(lupe nak snap pic-kelam kabut nye pasal)...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan